Convocatòria cap d’àrea d’atenció al client d’Aparcaments

L’objecte de la present convocatòria és la publicació del procés de selecció per a l’accés a 1 plaça de Cap d’Àrea d’Atenció al Client d’Aparcaments, mitjançant concurs-oposició, per l’Empresa Municipal de Transports. El termini de presentació instàncies s’obrirà l’endemà de la publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de la província de Tarragona (BOPT) i finalitzarà transcorreguts 10 dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria, el 25 de juliol a les 14 hores.


01 D’AGOST DE 2025

El Consell d’Administració de l’EMT, en data 31/07/2025, acorda:

Primer.- Desistir el procés de selecció de personal d’una plaça de la categoria de cap d’àrea d’Atenció al Client d’Aparcaments, mitjançant concurs-oposició aprovat pel Consell d’Administració en data 26/06/2025
Segon.- Publicar aquest acord a la seu electrònica de l’Ajuntament de Tarragona i a la pàgina web de l’EMT.
Tercer.- Notificar aquest acord a totes les persones aspirants a la convocatòria.

 


11 DE JULIOL DE 2025